neo_path
Administrator

Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Wzór na szamana |
|
Dane Zawodnika
Imię:
Nazwisko:
Wiek:
Broń:
Każdy zawodnik ma następujące staty:
Siła (S) - decyduje o mocy ataku i sile zawodnika. Im większa tym większe obrażenia może zadawać osoba.
Zręczność (Z) - decyduje o szybkości ataku i zwinności podczas obrony. Im większa tym zawodnik staje się trudniejszy do pokonania.
Witalność (W) - decyduje o poziomie HP wojownika.
Energia (E) - decyduje o pozionie KI danego zawodnika.
2. Początkowe staty każdego wojownika:
S - 7
Z - 5
W - 10
E - 10
O - 3
3. Proszę umieszczać staty waszych zawodników w podpisach. Ułatwi to pracę sędziom.
4. Oczywiście zawodnicy posiadają unikalne ataki. Ich opis należy umieścić w poście z charakterystyką waszego wojownika.
Zawodnik może posiadac tylko 5 unikalnych ataków.
Suma KI wszystkich ataków nie może przekraczać wartości określonej przez staty zawodnika (10e = 100KI czyli suma za ataki nie może przekraczać 100KI).
Atak, który zabiera więcej niż 50 KI może być wykorzystany w walce nie więcej niż 1 raz.
Można wykonać podwójny atak, ale zabierający do 40 KI - może być użyty tylko raz.
Nazwa ataku - (zużycie KI) opis ataku.
Przykład:
Eteryczne uderzenie - (25 KI) zawodnik uderza pięścia w przeciwnika powodując chwilowy paraliż.
2. Jeżeli dmg będzie liczbą ujemną, atak nie przyniesie żadnego rezultatu. Wyświetlony zostanie wówczas komunikat MISS.
3. Za każdą wygraną walkę zdobywa się doświadczenie (EXP).
Walki w Mieście - 50 exp
Walki w Wielkim Turnieju - 100 exp
Doświadczenie (EXP) potrzebne na kolejny Level
4. Każdy gracz startuje z Normal - 0 exp.
Na SSJ potrzebne jest 100 exp.
SSJ2 - 200 exp
SSJ3 - 350 exp
SSJ4 - 550 exp
USSJ - 800 exp
Mystic - 1100 exp
Oozaru - 1450 exp
Gold Oozaru - 1850 exp
LSSJ - 2300 exp
5. Na każdy zdobyty lvl przysługuje 6 pkt do dodania do statsów ducha. Należy poinformowac o tym sędziego w temacie po walce.
Nie można dodać wszystkiego w jednego stata. Maksymalnie 4 z 6 posiadanych punktów.
6. Punkty dodane do witalności będą zwiększać Hp, np:
10v + 1v = 11v = 105hp
10v + 2v = 12v = 110hp
10v + 3v = 13v = 115hp
itd
Każdy jeden punkt witalności zwiększa Hp o 5.
7. Punkty dodane do energii będą zwiększać KI, np:
1e = 110KI
2e = 120KI
3e = 130KI
itd
Każdy jeden punkt Energii zwiększa KI o 10.
Myślę że reguły są jasne dla wszystkich. Życzę miłej zabawy.
PROSZE O UMIESZCZANIE PODPISÓW POD KAŻDYM POSTEM!!! W PODPISACH MAJA SIE ZNALEŹĆ WASZE STATYSTYKI LEVEL ATAKI I ICH WARTOŚĆ!!! JEDNAK PAMIETAJCIE ZE PRZY KAZRZDYM PISANIU TRZEBA ZAZNACZYĆ DODAJ PODPIS POD RUBRYKA Z TEKSTEM!!! PRZEPRSZAM ZA NIEDOGODNOŚCI
Post został pochwalony 0 razy
|
|